Friday, 21 February 2014

Detox Power Dengan Herb-Lax

Pertama kali menggunakan Herb-Lax hati telah jatuh hati. Ina mmg jenis yg susah nk membuang klu terlepas timing mmg terbantut la. Herb-Lax mmg sgt bagus utk mereka yg sembelit teruk dan mereka yang ingin kurus!!!!!!!! Herb-Lax mampu menurangkan berat bdn dengan cara pembuangan najis tp awas!!!!!!!!!!!bkn cirit birit tau. Nk lg power ambil bersama Alfalfa & Lecthin.Hasilnya sgt2 bebaloi.

Yess ina tak tipu tau.bygkan dalam seminggu lebih berat bdn ina susut sampai 4kg.waauu amizing kan.xmau kurus kerr hehehe.....tp syg terbatut jap sebln sbb out of stock.kat HQ pn laku giler. Now stock kat HQ da sampai. erkkk xsabo nk borong byk2.


ooo pasti ramai yang tak tahu apa fungsi Herb-Lax ni kan???
HERB-LAX ni adalah berfungsi sebagai detox yg membantu membersihkan usus di mana segal toksin, lemak dan lendir yang melekat pd dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih barulah kita dapat menyerap nutrien pada tahap yang optimum.

Bila toksin xde kulit secara tak langsung jd cantik, bersih dan halus. Jerawat + resdung akan berkurangan.

Herb-Lax mengandungi 9 jenis herba terpilih

1. Fenned Seeds

Mengeluarkan toksin yg terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan berkesan untuk masalah sembelit serta kembung perut/usus.



2. Buckhorn Bark
Melembutkan najis untuk mempermudahkan pergerakkan & memberikan kelembabpan pada usus


3. Blue Malva Flowers
Membantu proses detox & mengimbangi struktur kulit


4. Licorice Root
Membantu proses detox


5. Alfalfa Leaf
Membantu membersihkan usus, darah & hati


6. Rhubarb Root
Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cini dan digunakan sebagai antibiotik


7. Senna Leaf
Meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut. Mempercepatan proses detox dan mengurangkan lemak



8. Anise Seed

Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk proses pencernaan

9. Culver's Root
Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh badan kita untuk jangka masa panjang.

Herb-Lax tergolong dalam katagori JULAB yang lembut dan sesuai kegunaan sekali sekala bagi menyingkirkan toksin dari usus. Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakab peristalsis. Peristalsis adalah pergerakan kembang kucup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lancar.

KEBAIKAN HERB-LAX
  • Pembersihan najis yang tersebat
  • meransang usu untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpang lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan proses semulajadi 
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas sebagai mminum teh herba
SIAPAKAH YANG PERLU AMALKAN DETOX??
  • Pengamal tegar ubat tahan sakit
  • mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar & sembelit
  • Mereka yang banyak jerawat
  • pesakit gout
  • mereka yang ingin membersihkan usus terutama mereka yang baru berjinak2 dengan supplement

meh2 tgk testimonial mereka yang dah amalkan herb-lax...nk lg meletop disarankan ambil bersama Herb-Lax + Lecthin + Alfafa .... insyaAllah uolls tgk sendr hasil yee!!!!!!!!mmg serious nangis tgk klu seblum ni nk turun 1kg pn pyh ni kan pulop 4kg dlm ms yg singkat.tp jgn salah phm herb-lax ni bkn ubat kurus....tp mengurangan berat bdn disebabkan oleh pembersihan dan pelancaran sistem perkumuhan.no cirit birit okeyyyy...........yg pasti selepas membuang anda pasti rs sgt2 puas.

*** Banyakkan inum air kosong.Penting untuk penjagaan buah pinggang dan mempercepatkan proses detox*****








NK CUBA???XNK RUGI??? JUM WHATAPPS/SMS INA 0193747090

No comments:

Post a Comment